4 SEPTEMBER - En aning förvirrande



Dagen har börjat helt okej :) Varit & shoppat kläder med mamma. Köpte en tröja (som jag velat ha så himmla länge) och leggins (ljusblåa) som jag tyckte var snygga. Och så har jag även tränat,cycklat & lyssnat på musik,gjort matte uppgifter osv..

Och nu tänkte jag lite på framtiden. Hur det kommer bli & allting. Har en hemsk känsla av att jag kommer vara tvungen att acceptera ett jätte svårt beslut som jag måste ta. Tänker nämligen gå antagligen Samhälle,Estet eller Media = (om det inte försvinner efter valet 2010) här i Vetlanda. Och det är jue ganska bra. För någon utav dom 3 vill jag gå. Allra helst Samhälle. Och sen så kommer en utav mina vänner flytta väldigt långt bort.. Vilket innebär att det blir svårare att träffas,prata eller något annat. Och igentligen hade vi kunnat flytta tillsammans & dela lägenhet & dela på hur vi betalar allting & det.. Men jag kände som sagt att nej jag är inte redo att flytta så jätte längt bort. När jag endå liksom har det programet här? Men som man brukar säga : Äkta vänner håller ihop på ett eller annat sätt hela livet.. ♥


bild från i sommras.. saknar sommarlovet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0