4 SEPTEMBER - Frågor att göra, när man har tråkigt




Vilken svordom använder du mest?
Fan.
Äger du en iPod? nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu 06:30
Hur många resväskor äger du? En.
Använder du flip-flops? på sommaren ibland
Var köper du dina matvaror ifrån? köper med mamma oftast på Willys,Maxi osv..
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden
Vilken var den senaste filmen du såg? hm, ingen aning
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett slott ! :o Nej men ett hus till mamma,pappa & mig, sen ge några miljoner till min brorsa Mario & hans familj osv..
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Ne
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? ingen
Vad åt du till middag senast? potatissallad,bröd & skinka
Använder du huvtröjor? jao ibland :)
Kan du vissla? ja
Vem var den senaste som ringde dig? Natta
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Berg och dal banor
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? jag tror dom gör det ibland ja -.-
Vilket riktnummer befinner du dig i? ? O.o
Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Har inte en aning
Hur många syskon har du? 2 bröder
Är du blyg inför det motsatta könet? Jag är blyg mot de flesta jag inte känner.
Vilken film kan du alla replikerna till? ingen
Äger du några band t-shirts? Nepp.
När flög du senast? har aldrig flugit
Hur många stolar står kring ditt köksbord? sex.
Läser du för skojs skull? jao ibland
Pratar du några andra språk? Jag kan : engelska,spanska,bosniska,kroatiska,kanske lite slovenska & serbiska (a)
Diskar du din egen disk? vi hjälps åt att diska allt
Har du gråtit offentligt? Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop? stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, inte alltid.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? vet inte
Kan du kasta macka? nej
Vad har du med dig in på bion? en god vän eller familjen
Vem var din favoritlärare och varför? Sten Iwan : För att han var/är den snällaste läraren som inte tålde/tål att någon blev/blir utfryst eller illa behandlad, han ställde alltid upp! Och är bra på att förklara saker :)
Vad har du för väder? soligt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? har inte börjat på gymnasium ennu x]
Gillar du att flyga? har aldrig flugit
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Hm, humor & trygghet
När sov du senast på golvet? I sommaras när jag sov över hos Natta
Vilken är din favorit drink? Dricker inte drinkar.
Gillar du din boende-situation? nja sådär, vill bo i ett hus !
Vilken är din mammas hemstad? Kroatien
Din pappas hemstad? Bosnien
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 7-9 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej inte direkt
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? inte en chans, kanske någon gång när jag gick typ i 3:an & råkade säga till läraren lite för högt när hon skulle förklara : Men ja vi vet ! Hahha snacka om att jag blev rädd för mig själv efter det x'd Läraren blev super tjurig..
Vilken är din favoritfrukt? äppel
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? hm, ja det gör jag
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16 år.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ganska ;P Om man jämför med andra.
Tror du på liv på andra planeter? nja
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? säger det inte här
Tror du att Gud är man eller kvinna? En man om han nu finns.
Vad var det senaste du åt? lunch
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Samma kön.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? min mormor heter så..
Gillar du senap? Nja, sådär.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? inget, att livet suger?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Om jag fick pengar för det.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? vet inte
Tycker du om att krama folk? Ja, mina vänner ♥
Skulle du säga att du är trendig? sisådär
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Inga alls. 
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, fast det ringer sällan någon till mig.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? ett par stycken
Tycker du att du är attraktiv? Nej !
Vad är du allergisk mot? Ingenting



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0