8 SEPTEMBER 2010 - En bra skoldag



Hej på er :) Dagen har varit bra trotts att jag faktiskt inte sov under hela natten igår O.o Fråga mig inte varför men en sak är säker.. och det är att om man tänker för mycket på för många saker så går det INTE att somna. Som tur var så mådde jag bra iallafall sen på dagen. Skolan gick bra & jag kände mig ganska duktig i vissa saker (Y) Sånna dagar gillas mycket! Och så fick vi tbx våran läxa från musiken & jag fick VG! :] Är otroligt nöjd & väldigt förvånad över resultatet, hade inte väntat mig VG? Och så var jag även på gymnasiet idag för letade nämligen efter en person som skulle vara min handledare under praon. Och ehh det var pinsamt jue! :o Först så skulle jag hitta honom bland alla gymnasielever (gick till receptionen) och pratade. Hon berättade att media var typ någon annanstans en gata ner & å gick jag ditt med Nathalie. Och då äntligen så hittar jag han & det kommer bli så att jag får prata med våran studievägledare på skolan på tisdag igen O.O Och detta är så himmla komplicerat & jobbigt alltihop jue! Och usch vad pinsamt det var ;o I slutändan så kändes det jue fruktansvärt & nästan som att varje mening som jag skulle säga började med ehh.. men ehh ja men & ehh okej ? x'd Vad var det med mig idag ? Men jag var ganska nervös...  Nåja nu ska jag dra, hoppas ni hare gött :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0