11 APRIL 2011 - VÅRKÄNSLOR I MAGEN.


FOTO: JAG ©


Vilket härligt väder det var idag ! 15+ & solen steker, vilket känns underbart. Dock är jag fortfarande lite små sjuk. Förra veckan var det halsen som krånglade & nu är jag täppt i näsan,det rinner & allmänt snuvig. Riktigt jobbigt att vara sån i skolan, men ännu värre på natten, när jag inte kan somna pga detta -.-' Hoppas verkligen att jag blir frisk fullt ut snart.

Dagen har varit rätt okej. Tyckte att idrotten idag var ganska bra :] Förmodar att det kan vara pga att det var styrketräning (Y) Yeah, I am a freak of that ;) But we like it anyway. Fick tillbaka alla papper på svenskan, ska bara renskriva & sedan fixa till det lite mer. För våran lärare vill tydligen att vi ska anstränga oss MER & skriva på papper med färg O.o Visst det kan väl vara ganska snyggt. Men tar så mycket tid ! Well, får väll helt enkelt fixa det nu på torsdag/fredag & sedan har jag tiden under påsklovet också. Men där hade jag planerat att plugga matte, fast det går nog med båda. *snälla, kan vi slippa fler läxor?*

När jag kom hem idag åt jag mat & tränade (sprang min lilla runda) & sedan har jag tittat på spanska läxan, som är tills imorgon. Ska plugga mer nu. Ha det bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0