17 APRIL 2011 - Sol, du underbara sol !



Lyssnar just nu på musik & har lite tråkigt. Ska snart gå ut med Selma & sedan får vi se. Har inget & göra den här helgen & det suger :/ Fast den är ju slut nu, men ändå liksom.. Har ju påsklov & då borde man ju ha roligt ?

Nej, men nu skippar vi det tråkiga snacket ;) Solen skiner & det är en härlig söndag. Så, jag borde ta & göra något kul. Som att gå ut på en foto promenad (Y) Frågan är bara vart jag kan gå ? Tar & funderar på det.

På tal om allt & ingentin så drömmde jag en knäpp dröm inatt O.o Två killar i min gamla klass gick på en promand med mig & en annan kompis ? WTF? Hahah, helt sjukt.


When days go by, I think of you and me
And that this is not real.
You are just my imagination of love and happines,
And I must realize the truth.
Because I will never see you.

FOTO : JAG ©





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0