25 APRIL 2011 - Snart är påsklovet slut..



Och jag är inte på bra humör alls.. nepp. Känns som att hela det här påsklovet vari riktigt jobbigt & aldrig blivit det minsta kul. Förutom en sak som hände då, som gjorde mig lite glad för stunden. Fast det var ju tvunget att bli förstört också pga en massa anledningar. Superkul, verkligen -.-' Har inte vilat ut eller kännt mig särskilt lycklig & nu är det snart jobbiga skoldagar framför mig också. Hur sjutton ska jag stå ut ? Har ju ingen energi till någonting.

Btw önskningar går aldrig i uppfyllelse,kanske för vissa, fast inte för mig. I alla fall inte när det gäller en sak, som är rent ut sagt OMÖJLIG.


FOTO : JAG ©




Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Ibland kommer inte lycka direkt, ibland kommer den senare. Tålamod. Och tänk på det vackra, vackra vädret utanför! Och tänk på hur oerhört duktig du är på att fotografera! Och tänk på att veckorna efter påsklovet i skolan, de bara försvinner!



In the end, everything will be alright. And if it's not alright, then it's not the end.



///Elisabeth

2011-04-25 @ 09:31:36
URL: http://legendaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0