26 APRIL 2011 - Moment in life.


FOTO : JAG ©



Allting verkar ha förändrats sedan jag tog steget, till en ny värld, nya människor & en ny plats..
De gamla minnena från ens förflutna griper hårt tag i ens hjärta, när man få reda på det som nu händer.
Att allt kan bli upp&ner, när man inte vet vad som händer & är där.

Jag saknar de tiderna då vi var vänner, verkligen vänner, allesammans.
De tiderna är borta, föralltid.
Och nu sitter man här & tänker, på något som aldrig kommer tillbaka.

Fast vad hade jag trott ?
Att vi skulle kunna hålla kontakten & hälsa på varandra ofta ?
Jag ville tro det, hoppades, men det blev aldrig på det sättet.
Vi bröt av våra band, pratade inte längre, som att vi aldrig känt varandra.
Det gör ont.

För jag kommer ihåg de där orden så väl : "Vi kommer att vara bästa vänner föralltid".
Det finns inget som heter föralltid, allting tar slut, om inte idag, händer det någon annan dag.

Men jag glömmer aldrig, lita på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0