28 APRIL 2011 - Did you ever noticed ?



Fy för den här morgonen & hur skoldagen började. Inte pepp någonstans & mådde inte speciellt super alls, på hela dagen ungefär. Fast jag ville inte missa något så det var bara att bita ihop & kämpa på i alla fall. Vi hade först matte,bild,spanska,svenska & sedan NO. Jag är inte så jätte glad när det gäller bilden. Men det finns ju ett sätt jag kan höja mig (till ett VG) om jag gör en sak som jag suger på & hatar att göra. Nämligen att måla något med vattenfärg. Superkul ? -.-' Fast det går nog bra, hoppas vi. Gör mitt bästa & sedan får vi se resultatet. Nästa vecka har vi ett stort spanska prov på tisdag,studiedag på onsdag & sedan matte nationella på torsdag :o

Lär bli en plugghelg den här helgen. Inte jätte kul, men sånt är livet. Kan åtminstone peppa mig själv med att vi faktiskt bara har 33 skoldagar kvar i skolan ? ;) Även fast det känns som 10000000000000000000000000 år & det pga alla dessa förbaskade prov,uppsatser etc..

Nej men nu ska jag lyssna vidare på lite musik & sedan sätta mig ner & plugga till kemi provet imorgon. Handlar btw om kolatomer,molekylformler & allt sådant. Tror att jag kan allt rätt bra, fast det skadar ju inte & plugga lite till.

Ha det bra !



Kommentarer
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

RE ja visst är den vacker :') hemsk men vacker.

2011-04-28 @ 22:55:04
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0