16 AUGUSTI 2011 - Lost soul



Förlåt för världens värsta uppdatering. Men bloggen känns inte det minsta intressant längre..


En dikt,tankar eller vad som helst ni vill kalla det som. Inget man direkt förstår, & inget ni heller ska förstå.




Hela sommaren har jag sökt efter svar, och hoppats & väntat på ett mirakel.
Inget utav det hände, och nu sitter jag här i mina tankar ensam.
Jag orkar inte mer, allt sökande har fått mig att tappa hopp.
Men, ändå är jag tacksam på ett sätt.
Något som jag alltid varit fascinerad över, har äntligen visat sitt sanna inre.
Jag har fått min tro bekräftad.
Även om min önskan inte går i uppfyllelse, får jag väl vara glad för det jag fått uppleva.
Det är ju bättre än ingenting.
Och ändå, verkar det som att jag omfamnades, är det vad jag verkligen vill ?
Självklart säger en del inuti mig, jag kommer bli så lycklig & nå mitt mål.
Den andra delen : Men.. jag kanske ville bli en annorlunda typ, & inte just detta ?
Det är ju nästan samma sak fast, det skiljer en sak. Den delen som skiljer dem åt, är kanske viktigare för mig än vad jag anar ? 
Hur det än blir, det återstår att se vad livet bjuder på.
Ånger eller lycka för att ha valt rätt ?
Vilket humör blir vardagligt för mig ?
Det får jag inom en viss tid veta.




Kommentarer
Postat av: Nathalie <3

ring mig om du vill prata, jag lyssnar. =)

2011-08-22 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0