1 FEBRUARI 2011 - Imorgon är det studiedag ! (10:e dag)



Hej på er! Sitter just nu & gör ingenting. Lyssnar på musik & tråkar. Var ute med Selma innan på en promenad. Och är glad för att vi är lediga imorgon. På tal om allt & ingenting så lämnade jag in min ansökan (gymnasiet) till Kjell. Så nu är det bara att vänta & se. Dock undrar jag om jag borde valt fler ? Valde ju bara 3 stycken. Men nåja det var ju det ända jag gillade så.

Och den här skoldagen har varit okej. Inte mycket som hänt egentligen. Haft idrott,slöjd,teknik,matte,so & spanska ! Och så har jag även tränat.. Börjar fundera på om jag borde göra något annat. För även om jag tränar styrketräning varje dag så är det ju inte tillräckligt.. För det är ju något som man bara tränar sina muskler med.. Inte konditionen.. Så jag borde börja gå på långa promenader. Så fort Selma kan gå långa sträckor så börjar jag träna. Hon är som sagt bara en liten valp nu..

Och vad mer har jag att skriva? Nej men nu ska jag gosa med Selma. Ha det gött ;)


FOTO: JAG





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0