10 FEBRUARI 2011 - Trött,trött hela tiden..



Vilken seg dag det varit. I alla fall efter Nationella svenska. Fast nja ändå inte. Jag,Ronja & Michaela hade ganska kul ;) Haha omg säger jag bara ! Vi har väldigt kul tsm & kan skratta åt allt & ingenting.

Och provet gick bra ! :) Vi hade ju 160 min på oss. Men jag blev typ färdig långt innan O.o Så satt & renskrivde & tittade igenom så jag stavat rätt på orden. Sen fick man sluta & vi började våra lektioner igen kl 12.40.. Och då hade vi svenska (igen) och sen matte.

Och när jag kom hem tränade jag & sen å mat & så har jag typ inte gjort så mycket mer. Förutom att jag gjort mitt egna lilla schema till sportlovet. Ska nämligen plugga VARJE dag tills lovet är slut. Och då kommer jag ägna minst 30 min till spanska & So. Och sen lite matte & hemkunskap någon dag... Då vi har prov & inlämningar på dom sakerna veckan efter sportlovet. Och på matten så har vi Nationella muntliga (grupp) 2 veckor senare. Kul eller inte..

Nej men jag är super trött just nu. Ska ut med Selma nu med. Hoppas ni har det bra! Och just det. Imorgon åker jag,mamma & Selma till vetlanda. Ska vara där under sportlovet. Kommer bli kul att träffa Mario,Emina & Liam igen! :] Saknat dom. Och ja det var nog allt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0