20 FEBRUARI 2011 - Filmen om geten & vargen !



Kolla vad jag hittade på youtube. En sjukt söt & rolig tecknad film :) Handlar om en get & varg som blir bästa vänner. Väldigt konstigt eller hur? Men ganska sött ändå. Jag menar, tänk om alla kunde fatta att utseende & vad man är inte spelar någon roll alls. Utan att man alltid ska gå efter insidan som är det viktigaste !

Själv så har jag bara kommit till Part 3 på den här filmen. Men kommer titta färdigt så fort jag känner att jag har tid.. I alla fall så vill jag bara säga att den har lite utav bambi i början. Så sorgligt :/

En sak som är ett plus är att det är engelska (prat) & man lär sig ganska mycket utav att titta på engelska filmer !

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0