20 FEBRUARI 2011 - Inte bra alls..



Som ni säkert märker så börjar jag bli dålig på att uppdatera. Och det känns som att jag inte har någon lust alls att blogga så därför blir nog dom flesta inläggen kanske inte så intressanta? Men det är ju sista terminen i 9.an + att jag inte orkar med att blogga som jag gjorde för 1 år sen. Men jag kommer ändå att blogga 1 gång per dag & så har jag ju tidsinställt ett par inlägg framåt nu. Så bloggen kommer ju inte direkt stå tom, det är ju en posetiv sak.

Men jag hade tänkt börja med att berätta för er vad för sorts "tema" jag har just nu på bloggen. |FOTO|MUSIK|MIN VARDAG|HUND & KATT|ÖVRIGT|. Det är ganska många teman. Men det som mest kommer finnas på min blogg framöver är bilder & musik.. Då jag gillar att fota & musik är en del av mitt liv också.

Så jag hoppas ni finner detta intressant & något i eran smak :) Lite av varje helt enkelt. Så att det blir personer från alla möjliga håll med olika intressen.

HISS/DISS Vad tycker du & varför?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0