21 FEBRUARI 2011 - Aj, aj träningsvärk..



Hej ! Vet ni en sak? Idag fick jag värsta träningsvärken i benen. Och jag har inte haft träningsvärk på typ jätte länge O.o Så det kändes konstigt när smärtan kom. Men anledningen till att den kom alls var att vi idag dansade på idrotten & jag använde mina ben ganska mycket & troligen dom muskler jag inte använt på ett tag. Och gissa vilka muskler det är? Dom som man tränar när man springer. Jao.. sist jag sprang ute var förra året i Oktober/november? Slutade när det blev för kallt & snön kom. Jag vill inte springa när det är kallt & halt ute. Vilket det är nu också. Så jag väntar tills all snö & is har smält. För då ska jag springa igen! :] Längtar som bara den att få tillbaka den kondisen jag hade innan. Nu har jag mest bara tränat styrketräning när jag inte sprungit & vardagsmotion osv.. Här behövs löpning yeah!

Så man kan ju säga att jag längtar till den dagen då jag börjar springa. Fast den dagen kommer jag nog inte orka så mycket. Men därför tänker jag öva & öva & springa varje dag efter skolan.. Kommer bli kuligt! ;) Hehe  !

Nej men det är en ny vecka. Lovet är slut,måndagen är slut snart & jag har börjat planera läxor & prov som jag ska plugga till i helgen & sånt. Gjorde förövrigt dansuppgiften som vi fick idag. Vi har nämligen danskväll på torsdag kl 19.00-22.00 ! Och på fredag är vi komplediga (Y) Fatta vad gött? Och så har vi fått en SO uppgift. Att göra en uppsats i valfri SO ämne. Man väljer vilket ämne i SO man vill höja sitt betyg på & så gör man något intressant därifrån. Jag valde Geografi. Det är det ända SO ämnet som jag har G i tror jag? Nej förresten nu såg jag att jag hade G i Samhäll också. Hm, då ska detta fixas också ! Får göra 2 arbeten. Oj detta kommer ta ett tag. Måste fixas innan vecka 22 ! :o Men i alla fall så kommer jag nog skriva om antagligen Utrotningshotade djur/växthuseffekten (geografi) & något annat inom Samhäll. Får se hur det blir med samhällsbiten.

Nu känner jag att det blev ett ganska långt inlägg. Men hoppas det inte gör något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0