23 FEBRUARI 2011 - 15 år & 8 månader !



Tjena ! Idag är jag 15 år & 8 månader ! Ganska kul faktiskt, att jag fyller år om exakt 4 månader. Dagen har varit ganska okej. Först hade vi klasstid som blev en SO lektion i 1 timma. Vi pluggade till provet & sen skrev alla klart på sin "fusklapp". Efter det gjorde vi provet & jag kan säga som såhär att även om man fick ha en fusklapp så gick det inte bäst när det gäller VG & MVG frågorna. Och det pga att det som jag behövde på dom frågorna skrev jag inte ner. Fick inte plats + att jag missade det. Super kul eller hur? -.- Fast jag skrev vad jag kom ihåg (lite) och gissade. IG lär ju nog ingen få tror jag...

Sen had vi NO som förövrigt var en ganska nice lektion. Jag kunde ALLT som våran lärare satt & gick igenom på tavlan. Pga att i Vetlanda så hade jag ett prov på detta område (Atomer & periodiska systemet) så jag kunde verkligen allt + lite till som dom inte ens ska kunna ;) Fatta vad stolt man kan känna sig då? Ba : öhh men asså du vet dom elektronerna i yttersta skalet heter valenselektroner osv.. Haha! Men jag sa till sen i slutet & då sa hon att vi skulle prata mer om det sen. Hon hade tydligen sett mitt betyg i kemi men inte vad jag gjort. Fast om jag ändå gör allt det dom gör + provet så kan ju jag typ få MVG då ? ;'d Nåja det kanske är & överdriva men ni fattar nog. Jag hade i alla fall bara G på det provet. Kemi är inte min grej. Men när man kommer ihåg sånt man gjort innan så går det 1000000ggr bättre sen..

Och sist så hade vi Hemkunskap. Gick okej.. Och så kom jag hem & åt mat. Idag blev det ingen träning pga pappa inte vill gå bort från TV:n & soffan >.< Han kollar tydligen på en film.. Tur att jag tränade lite idag på morgonen iaf.

Nej men nu ska jag dra.. Ha det bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0