3 FEBRUARI 2011 - DAG 1 En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Jag gillar att fotografera.

2. Jag är den  sortens person som drömmer mycket om allting.

3. Är beroende av att träna. (det är något som jag MÅSTE göra varje dag)

4. Jag gillar när det blåser & regnar ute (låter konstigt men, så är det. Dock vill jag vara inomhus & mysa. Annars gillar jag det INTE)

5. Har en hund som heter Selma & är en tibetansk Spaniel).

6. Gillar SO & Matte..

7. HATAR slöjd & teknik..

8. Många uppfattar mig som blyg oftast. Men egentligen kan jag vara en riktigt pratglad tjej (ifall jag känner mig trygg & säker).

9. Att stå inför en klass & prata är hemskt jobbigt. Och jag mår dåligt & börjar få panik inför saker vi ska redovisa.

10. Att jag älskar att lyssna på musik & att jag inte överlever utan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0