4 FEBRUARI 2011 - Man kan om man vill !



Duktig är jag !
Jag har sen förra året tränat 10000 ggr mer,ätit SUPER mycket mindre godis & sött.
Har tränat varje dag nu & jag mår så mycket bättre. Har faktiskt inte varit "sjuk" på väldigt länge.
Fantastiskt eller hur?

Jag var verkligen helt otränad förra året,var sjuk ofta,åt godis & chocklad flera gånger i veckan.
Och tränade bara under idrottslektionerna i skolan. Och när jag kom hem så satt jag mest vid datorn & så höll det på.

Tills jag bestämde mig förra sommaren att börja banta... Hm, det var inte alls det bästa val jag gjort. För jag mådde ju skit den sommaren. Fast jag är på ett sätt glad att började så. Fick mig & inse en hel del om hur ett hälsosamt liv ska vara osv.. Men tillslut hittade jag ett bättre sätt. Började röra mer på mig & tränade varje dag & åt normalt.. Och inte alls mycket godis & sånt.

Och nu är jag mer hälsosam & sund än vad jag någonsin varit i mitt liv. Kanske äter något gott då & då..

Men har börjat tycka att godis & sånt inte alls är så gott längre O.o Idag t.ex fick jag en liten kexbit av en kompis när vi fikade lite. Och jag kände inte alls något sug egentligen. Åt den & den var ju god, men inte alls sådär så att mmmm.. jag är så sugen på en till. Ni vet när det blir så?

Nepp, något sånt sug finns inte längre. Därimot så är jag sugen på FRUKT & smoothies ! Det är det bästa som finns ;) Och mina favoritfrukt/bär är just nu: Banan,hallon & blåbär (y)

TUMMEN UPP FÖR ETT HÄLSOSAMT LIV (Y)





Kommentarer
Postat av: isabelle

sv; haha tack sötnos ! :D

2011-02-04 @ 22:03:45
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0