4 FEBRUARI 2011 - Och så var det helg (äntligen)



Hej ! Dagen har varit rätt seg & jag vet inte hur många gånger jag sagt : Brrr vad kallt det är.. snälla kan vi inte sluta snart?

Typ minst 10 ggr eller något. Men ofta man har friluftsdag en dag när det blåser,är kallt & söar ? Tycker det är riktigt dåligt. Och jag vet att någon kommer säga : Men det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Men det är faktiskt inte sant alltid.

Nej men iaf så fick vi ju sluta ganska tidigt ändå. Om vi hittade skjuts hem eller gick. Jag & Emma i min klass fick skjuts hem av Sofies mamma. Så jag,Sofie & Emma hade ganska kul innan hon kom x'd Heheh !

Och så gick vi en liten promenad i Billinge skogen & sen har vi mest bara gått omkring,suttit & frusit som bara den. Kan ju säga som såhär att mina tår var döda när jag kom hem. Aj, aj vad ont det gjorde. Kom hem vid halv 2 typ..

Och sen tränade jag,åt mat,gjorde lite skolarbete & gick ut lite med Selma. Och nu njuter jag av att det är helg :) Gött va?


FOTO : JAG







Kommentarer
Postat av: isabelle

sv; jodå, alldeles rätt ;)

2011-02-04 @ 18:52:17
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0