5 FEBRUARI 2011 - DAG 3 Min favoritårstid och varför



Jag gillar hösten bäst ! Varför? För att den är så mysig. Blåsten & alla löv.. När det börjar mörkna tidigare & tidigare. Jag gillar att mysa hemma med varm chocklad. Då är det oftast jag ens dricker det. Och jag gillar att titta ut genom fönstret & se hur mörkt & lite läskigt det ser ut ;) Gillar att gå ut på kvällen på hösten. När det är tyst & lungt & bara vinden hörs. Gillar det OTROLIGT mycket. Gillar också att titta på läskiga filmer under den årstiden. Så sjukt mysigt. Hösten är sjukt underbar ! Så länge man slipper gå ut när det regnar.. hehe


 Gammal Bild som är tagen på mig Hösten 2010




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0