9 FEBRUARI 2011 - Whispers in the dark..



Jag är trött,ont i huvudet & känner att den här dagen har varit för hemsk. Tack & lov så har man världens bästa mamma & en chans att få känna sig lite fri. Att gå ut på kvällen när det är mörkt med sin hund & en i familjen, kan vara ganska skönt. Var tvungen & få ut ett & annat från mitt inre. Då det var för mycket för mig. Speciellt då det drabbade större delen av min dag..

En sak är säker : Jag kommer från & med NU aldrig hamna i den situationen igen. Jag ska göra det som är rätt.
Nej men den här texten var ju konstig :/ Haha ! Men jag är trött så ni får stå ut. Imorgon är det svenska Nationella prov igen. Denna gången ska vi skriva en uppsats i nästan 2 timmar ? Kommer vara rätt jobbigt. Men det går nog bra. Får tänka posetivt. Och det här handlar ju om att skriva en uppsats. Jag ÄLSKAR att skriva. Woohoo! Om det inte blir att man ska skriva något lite svårare :s Typ artikel elr nått. Då måste ju jag tänka lite. För annars brukar mitt skrivande komma av sig självt & sen är jag klar ^^,

Okej. Känner att jag börjar skriva om allt möjlgt O,o Men borde nog gå & lägga mig snart. Då jag är såhär trött & har så ont i huvudet efter den här hemska dagen. Får hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt.

Ha det bra !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0