1 JANUARI 2011 - Mitt nyårs firande i BILDER&TEXT!



Kvalitén på den här bilden var HEMSK.. Men jag fattar inte hur jag ska ställa in så det inte blir så himmla brusigt &fult. Vad jag än gör så blir det inge bra:s (MIN nyårsklänning)



Förberedelser inför att alla ska komma till festen!



Och här har vi några i släkten & ett par vänner..


Och så äntligen efter flera timmar (kändes det som) så blev klockan tolv.. Jag tror nog seriöst att jag aldrig varit så himla stressad & panikslagen somdå. Vinden blåste,det regnade lite,hela jag skakade,kameran skakade & stativet skakade. Då kan ni jue räkna ut hur dom flesta raketbilderna såg ut..SKIT!

Jag blev så besviken när allt var slut.Det är inte sant. Varför skulle vädret va imot mitt fotande just DÅ??? Suck.. Nåja bättre lycka nästa år. Förhoppningsvis så kan jag mer om det här nya objektivet då (a) Dom 10 bästa raketbilderna kommer i ett annat inlägg. Så håll utkik ! :]


Som ni ser.. Försökte få det att bli lite bättre med hjälp av photshop. Bilden är suddig & inte alls som jag hade tänkt.


JAG HAR FOTOGRAFERAT BILDERNA & DET ÄR © PÅ DOM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0