1 JANUARI 2011 - Så var mitt förra år (2010)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jao jag fyllde 15 år,vågade prata mer med andra personer som jag ej känner (är ganska blyg innan jag känner en person).
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja det gjorde jag! :D
3. Blev någon av dina vänner förälder i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? Jag har stannat i Sverige hela året ja..
6. Är det något du saknar år 2010 och vill ha 2011? Fler fototillfällen & mer kunskap inom foto,fler roliga stunder & mer lyckliga & roliga dagar..
7. Vilket datum från 2010 kommer du aldrig glömma? hm den 22 december.. Sista dagen på Withalaskolan :/
8. Vad är din största framgång 2010? Hm, att jag lärt mig mycket i photshop & fått nästan MVG på ettmatte prov ;)
9. Största misstaget? Många misstag. Ett utav dom var igår (a)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit sjuk någon gång under året..förkylning,hosta osv.., skadat mig(psykist stavning?) och det var under sommaren..
11. Bästa köpet? Ehh, vet ej
12. Vad spenderade du mest pengar på? det vet jag inte x'd
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja min brorsaMario,Emina & Liam ! :D Ochsen många andra också..
14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2010? Gubben i lådan, only girl osv..
15. Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? vet faktiskt inte.. Gladare kanske?
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit vara på tiden?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? grävt ner mig i dåliga tankar
18. Hur tillbringade du julen? med familjen
19. Blev du kär i år? nix! Var kär under hela 2009 & det kändes skönt att slippa det här året..
20. Favoritprogram på tv? Vampiere Diaries :D
21. Bästa boken du läste i år? har inte läst så mycket alls faktiskt, men några av Darren Shan böckerna ^^
22. Största musikaliska upptäckten? vet inte
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? inget faktiskt..
24. Något du önskade dig och inte fick? ehh vet inte O.o
25. Vad gjorde du på din födelsedag? fotade,åt jordgubbstårta :')
26. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ohja.. om jag bara inte vore så dum den sommaren-.-' Och sen hade jag gärna velat attnyårsafton skulle haft bättre väder >.<
27. Hur skulle du beskriva din stil i år? leggins,linnen osv..
28. Vad fick dig att må bra? världens bästa vänner & att lyckas inom saker..
29. Vilken kändis har du varit mest sugen på? ehh x'd Jag tycker att Damon Salvatore är grymt snygg ;)
30. Vem saknade du? många
31. De bästa nya människorna du träffade? någon kanske.. 


VÄNNER & KÄRLEK


NÖJE & FRITID

Hemskaste fyllan: ingen
Nya hobbys/intressen: redigera i photshop
Konserter jag har varit på: iiiingen
Länder jag har besökt: bara stannat i sverige


BRA OCH DÅLIGA TIDER

Hur bra har du mått i år på en skala 1-5? ibland 1 & ibland 5
Har du skrattat så mycket så du ramlat omkull? haha ja
Har du gråtit mer än 5 gånger? om jag har
Har du funderat på att ta ditt liv? nej
Har du varit på begravning iår? nej
Har du förlorat en/flera vänner? nej


BÄSTA


STÖRSTA

Beroendet: musik&foto
Saknaden: någon
Misstaget: finns för många
Sorgen: mycket
Besvikelsen: något
Kärleken: vet inte..

Strulet: pass
Låt: AngelofDarkness, Only Girl & Mikrofonkåt :)
Film: 2012
Konserten: har fortfarande inte varit på någon festival
Maten: gröt,fiskburgare osv..
Vännen: många <3
Sport: dans & styrketräning
Köp: vet ej
Nya vänner: ja
Pojk/flickvänner i år: nej
Har du kysst någon? nej eller jo om manräknar med djur x'd
Kysst någon av samma kön? nej
Har du dumpat någon? nej
Blivit dumpad? nej
Har du svikit några? någon ja :/
Blivit utnyttjad? någon gång..
Har någon sagt jag älskar dig till dig: jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0