15 JANUARI 2011 - Rolig lördag (a)



Har varit en ganska kul lördag. Jag & mamma var ute på stan & jag köpte 2 linnen (ljusblå & vinrött) och 2 t-shirtar (en ljusrödrosa med text osv & en blå med text på). Och så har jag nog mest lyssnat på musik,tränat (dans),bakat blåbärshallonpaj (mums)!. Imorgon ska vi gå en lååång promenad till Billinge. Det är typ en lång stig i skogen. Sist jag gick den var förra sommaren. Så vitar nog md oss fika. För jag vet att annars blir jag hungrig & tjurig x'd Hehe! Och sen kommer jag nog plugga lite fysik & skriva klart min slutsats på labb rapporten. Vi håller nämligen på med Tryck (vatten &lufttryck).Rätt intressant faktiskt ^^,

Så ja det var nog min lördag & hur min söndag även kommer vara imorgon. Och jag kommeräven att fota jäääte mycket imorgon med mitt nyaste objektiv ;) Superglaad (y)

Pratade även lite med min brorsa Mario & Liam för någon timma sen. Kul att höra deras röster. Känns som år sen vi sist sågs O.o Tur så träffas vi ju inom en snar framtid. Helst vill jag åka ditt nu på sportlovet (v7).


Några gamla bilder som jag tog under julen. Får mig att tänkapå när vi var samlade & åt julbord !
FOTO: JAG ©




Lille Liam&min brorsa Anelis.. Liam tittar på TV medans Anelis tänker ? x'd



Som ni kanske märker så har jag kommit in en period när jag bara vill skriva hela tiden ;) Och det gillas (Y) Hoppas bara att det håller i sig till svenska nationella !x'd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0