18 JANUARI 2011 - Haha OMG! ;'d



Hände typ en jätte sjuk sak idag. Jag låste in mina egna nycklar i skåpet. Hm, smart va? Så det var en slöjd lärare som tog en stor sak? Och bröt upp hela låset så jag kunde ta mina saker. Tur nog har vi lite lås här hemma så jag ska tänka mer innan jag stänger mitt skåp nästa gång O.o Haha så sjukt! Och dagens idrottslektion var najs ! Jag älskar styrketräning+konditionsträning (y).. Efter det hade vi träslöjd & teknik. Lyckade lektioner ? -.- Vi hade en vikarie som inte visste någonting. Jag kunde inte göra något på slöjden. Sen på tekniken så är mitt trådspel som jag börjat med borta? Seriöst? Jag blev förbannad.. Så tillslut gick jag ner tillmitt skåp & hämtade matte boken. Satt & räknade i typ 2 timmar ? Var ganska trött i huvudet sen. Massa siffror här & där x'd Sen var det mat. Gott var det ! Pasta,sås & korv & sen massa grönsaker (Y). Ja,Ronja & Michaela satt & skrattade så vi fick ont i magen. Folk undrade nog vad som var så kul. Men inte ens vi själva visste , haha!


Sen hade vi matte. Och vi det här laget så hade jag redan räknat flera tal. Men aja ganska kul iaf. Förbereda sig nför nationella är bra ;) Efter det hadevi SO & skrev & läste ganska mke. Jo vet ni? Dom hållerpå med en sak i SO som jag gjort för länge sen -.- Asså jag är ju före hur mycket som helst? Fast det kan som sagt vara bra & repetera. Då kom Kjell som är våran gymnasiesak. Så han pratade medmig om vadjag ville söka,betyg,skolan,fritiden osv.. Ganska kul. Fick en lapp också. Nu kan jag söka till gymnasiet! :D Har tills på 2 februari på mig. Sen kommerdet någon ändrning månad igen. Frågan är om jag ska välja samhäll,estet eller ekonomi? Asså som första val.Ligger mellan estet & samhäll..

Och sist så hade vi spanska & jag har nog aldrig varit med om segare lektion. Lyssnade på redovisningar. Men egentligen lyssnade jag inte för jag fattade typ ingenting O.o Var så trött efter skoldagenatt jag bara längtade hem, hm!

När jag kom hem var det styrketräning,mat,plugg (historia). Och nu lyssnar jag på musik & gör ingenting. Tänkte läsa en bok innan läggdags. Inget mer.

Ha det bra!


FOTOGRAF : JAG ©






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0