21 JANUARI 2011 - Äntligen så är det helg ! ;)



Woohoo, vad jag har längtat. Kommer att gå till Skövde Arena imorgon & bada. Och sen ska vi även äta våfflor till frukost inorgon :) Mumsigt ! Det var länge sen jag åt det. Ska även göra lite läxor osv..

Dagen har i alla fall varit ganska bra. Först hade vi NO & då labbade vi & gjorde uppgifter med tryck. Måste skriva färdigt slutsatsterna & även renskriva på ett papper. Inlämningen för alla labborationer är på fredag nästa vecka. Så jag vill hinna med allt. Efter det hade vi klasstid som började ganska flummigt & stökigt & sen hade vi språkval (spanska) & där pratade vi om det nya kapitlet & började läsa lite. Några redovisade arbeten. Och så hade vi svenska & under den lektionen så satt jag & läste medans jag samtidgt skrattade åt Ronja,Michaela & Jimmy som var roliga ;) Vi hade kul (y) Den här klassen är bäst asså (9B !). Jag vet inte hur & varför men när jag är med mina vänner & klassen så har jag mycket bättre självförtroende & känner mig glad !

Efter den lektionen så hade vi lunch & sen hade vi 2 timmars lång rast. Jonte & Andreas fixade film & det & sen kom det in fler med godis osv. Vi valde att titta på filmen Avatar. Tråkigt nog hann vi bara se mindre en halva filmen eller nåt pga att vi började. Och när vi startade filmen så var det ju liksom 55 min kvar av rasten.

Så sista lektionen var då engelska. För i övrigt gillade jag den lektionen, vi skulle lyssna på ett band & sen sätta streck & så för vilket vi tyckte stämde in på saker (ett papper som vi fick). Men ingen hann med :s Jag hann bara med 1 sak, pga att hann som pratade, pratade så snabbt så ingen hann med. Det var jätte jobbigt. Våran lärare sa att det bara var en övning & att vi skulle fler sånna så att vi blir bättre.

När vi sen slutade vid 15.00 så stack jag hem & tränade. Efter det åt jag mat & sen har jag lyssnat på musik. Även gjort den där ansökningen för mitt gymnasieval. Så det ända jag behöver göra är att skriva ut & sen ge det till våran sån gymnasie.. ? Någonting & skicka det & sen är det klart !


Så det var nog allt :)

FOTOGRAF: JAG©





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0