22 JANUARI 2011 - Dålig uppdatering idag



Har inte skrivit så mke idag. Men har inte haft så mycket att berätta om heller egentligen. Dagen började VÄLDIGT tidigt. Vaknade vid halv 5 & skulle bara gå på toa & sen lägga mig igen. Av någon anledning så såg jag månen lysa så fint. Så jag tog upp mitt stativ & kameran & fotade lite bilder. Blev nog inte så jätte lyckade. Men.. jag var rätt nyvaken & det var ju natt så vad gör man ? x'd Haha, ne men jag vet inte. Mina bilder blir så brusiga nu förtiden. Ganska trist & jobbigt. Vet inte hur jag fixar det heller..

I alla fall så tränade jag 2 ggr idag (styrketräning = 30+30 = 90min). På morgonen & sen på eftermiddagen. Och jo jag gjorde våfflor till frukost. Blev det ens några våfflor? Nix. Det gick inte bra för mig. Jag tog för mycket vatten eller nåt sånt var det.

Och så har jag & mamma varit & handlat mat osv.. Sen har jag även bakat scones idag. Som förövrigt blev dom bästa jag någonsin gjort ;) Känner mig stolt (y) Gjorde även lite på min svenska uppsats & pluggade lite spanska.

Och lyssnat på musik !

Och juste innan jag glömmer.. gjorde en ny & MYCKET bättre blogg desgin än den tillfälliga jag har just nu. Så den kommer nog upp snart. Håll utkik!

Här är bilderna jag tog på månen. Eller ja dom bästa iaf.

©
©
FOTOGRAF: JAG !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0