28 JANUARI 2011 - Ett stort + på denna fredag !



Vilken lång & händelserik fredag måste jag säga! Det bästa med allt är att vi fick sluta kl 12.15 idag. Hur grymt är inte det liksom? Så engelskan fick vi till läxa istället. Iaf så har jag,mamma & faster varit ute på stan & handlat mat osv.. Jag köpte ingredienser till en paj. Som jag bakade & den står just nu i kylen (2 timmar). Och imorgon kommer vi att äta den :) Kan även då visa er receptet på den limepajen också. Ifall ni vill?

Och så har jag även tränat idag (som vanligt). Sen har det inte hänt så mycket mer. Egentligen har tiden gått så fort då jag mest haft någonting att göra hela tiden. Och det är mycket roligare då. Så min helg har börjat ganska bra. Vet inte riktigt vad som händer imorgon..

Men ska ta & lyssna på musik & bara njuta av att det är fredag igen ;) Hoppas ni andra gör det också !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0