4 JANUARI 2011 - Varför, inga kommentarer?



Vad tråkigt att se att vissa besöker bloggen men inte lämnar ett litet hej eller något sånt.Hade varit gyrmt mycket roligare & blogga isåfall ;o Än att komma in på bloggen för att upptäcka tystnad..

Hoppas ni blir bättre på att kommentera för annars lär nog bloggen stå öde, en längre tid & så skriver jag bara för min egna skull & inte för någon annan. Det kan ju vara rätt ku l& titta tbx & se vad man gjorde för några månader eller år sen.

Och just nu är jag vrålhungrig & väntar på att maten ska bli klar, japp!
Och har extremt tråkigt också för den delen.
Varför kan inte jullov bli lite roligare på slutet?


En bild på min söte brorson Liam..lika söt som alltid !(y) Och sen med sitt söta leénde ;)


FOTOGRAF : JAG
KAMERA : NIKON D3000
OBJEKTV: AF-S NIKKOR 18-55mm



Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw han är så söt ! :)

2011-01-04 @ 16:10:54
Postat av: ajka

svar till anonym : Jaa ^^.

2011-01-05 @ 07:44:42
URL: http://ajkaredzic.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0