5 JANUARI 2011 - Dag 26 Mina rädslor



  • Jag är rädd för att drunkna (i vattnet ifall någon simmar för nära, då får jag panik & det känns som att jag dras ner i vattnet.)
  • Jag är rädd för läskiga filmer, även fast jag älskar dom & skulle kunna sitta & titta på dom en hel natt. Fast då skippar vi att sova, host!x'd
  • Jag är rädd för clowner. Kan bero på att när jag var mindre tittade på en läskig film om clowner som drog ner barn ner till kloakerna? O.o
  • Rädd för förändringar & nya saker sompåverkar mig mycket.
  • Rädd för att göra bort mig & att alla ska tycka att jag är dumeller något...
  • Rädd för att bli lämnad ensam kvar.
  • Rädd för mörker. Eller inte jätte rädd.. men ibland. Fast är någon annan med så är det ingen fara;P
  • Rädd för olika småkryp.. så jag hatar sommaren pga det x'd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0