5 JANUARI 2011 - Sammanfattning av min låånga dag !



Hej på er! Hade tänkt berätta om min dag lite snabbt innan Vampiere Diaries börjar.. Har varit en lång dag & jag är trött i både ben& själ x'd Hehe! Först tränade jag 30 min, sen vid 2 tiden så följde jag med mamma & mina 2 fastrar till stan. Vi tittade i massor med klädaffärer & hittade en hel del snygga saker på rea. Jag t.ex hittade en underbart söt nattlinne & sen även ljusblåa tights som jag tyckte var sjukt snygga ;) Allt detta för ca 150 kr tror ja det var ? Vi började gå hemåt vid 6 tiden & jag var både arg,trött & frustrerad på hemvägen. För jag hatar att vara ute & gå i affärer sålänge. Vet ej varför. Vi var hos min faster lite & sen skyndade vi oss hem. Jag åt en halv macka & ska snart titta på min favvo serie.

Bilder på det jag köpt kanske jag lägger upp någon dag! Håll utkik! :)







Kommentarer
Postat av: Elin [glasartad]

Vilken fin gojja, är det din? :D

Svar: Tack så jättemkt! (:

2011-01-06 @ 20:49:49
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0