6 JANUARI 2011 - Dag 27 Min favoritplats



Hm kommer nog bli ganska svårt att skriva om.. fast ändå inte. Min favvo plats är nog mina drömmar, mitt tänkande osv.. nu kanske ni inte alls fattar vad jag pratar om. Men kan ju ta & förklara lite i alla fall ;) När jag t.ex lyssnar på musik så kan jag på ett ögonblick försvinna bort någon helt annanstans. Där jag är lycklig, kan göra dom flesta saker alla drömmer om, lever det livet man så gärna vill ha, är på semester fast man inte är det osv.. låter kanske löjligt i vissa öron. Men vadå? Mitt sätt att slappna av.Och jag känner mig otroligt kreativ när jag besöker min egna värld kan man säga. Tänk om det hade funnits någon maskin som kan läsa av våra tankar & sen göra domi bilder som vi också tänker oss? Jag menar hur coolt hade inte det varit? Fast å andra sidan. Ibland känns det bara bra & hålla detta inom sig. För det är ju som sagt ens egna lilla värld. Som gör en till den man är.

Och det jag gillar med mina drömmar osv..är nej vill inte ens säga x'd Glöm det. Vi stryker det där, hehe


Söta Kico! Vet ni vad som hade varit en annan cool sak? ;) Att man skulle kunna prata med djur..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0