3 JULI 2011 - Förlåt så hemskt mycket..



Jag har varit värdelös på att uppdatera dem senaste dagarna/veckorna. Fast känner inte för att blogga, fast jag har ganska mycket tid. Dock ingen ork för det. Vet inte om jag får tbx min blogglust snart. En sak är säker, jag längtar mer en någonsin tills jag fyller 18 år. För då är man myndig, kan bestämma över sig själv & välja vilken väg man vill i livet. Jag har redan bestämt min. Väntar bara på att få börja gå den... Kommer vara tvungen att vänta i 721 dagar, men det är det värt. För när jag börjar gå min väg & är framme, kommer jag att vara den lykligaste & självständigaste person jag alltid velat. Och inte nog med det är min dröm, vem jag vill vara & vad jag vill göra helt fantastiskt :'] Nu, om jag är nere & allt känns dåligt tänker jag på framtiden & det jag kommer göra. Då får jag direkt ett leende på läpparna. Tänker dock inte berätta för någon om vad min dröm är, eller vad jag vill göra. Just nu är detta my TOP secret.

I alla fall är sommaren ganska seg, kan nog vara att det ända jag gör är att längta :3 Haha! Hoppas ni andra har det bra.  Jo, btw, jag kom in på mitt förstahandval(gymnasiet) = Samhäll - Media. Vi börjar den 23 augusti kl 09.00.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0