16 JUNI 2011 - Middagen



Middagen tillsammans med alla 9:or var jätte trevlig. Maten var helt okej, desserten var nog det jag minst tyckte om. Inte direkt min favvo om man säger så. Till förrätten fick vi någon sorts räksallad,oliver,bröd & lite bladgrönsaker ? Varmrätten var godare. Då fick vi kykling,potatis & grönsaker. Sedan till desserten blev det vaniljpudding & jordgubbar. Vet dock inte om det var pudding. Men.. det smakade som det x'd Min bordsplacering var helt okej.

FOTOGRAF : JAG © (Detta är rosen som jag fick)




Hamnade hos Lovisa (lärare),Ronja & sedan två andra killar. Under middagen pratade Kjell (gymnasievägledaren) om gymnasiet. Lite, två minuter ;) Haha ! 9:orna skulle även göra något kul på middagen. Jag & min klass (9B) sjöng en låt som några i klassen skrivit. Och efter att allt detta var slut, var det dags att gå hem. Klockan var nog fem-halv sex. Vi kramade våra lärare & fick en ros.

Detta var alltså näst sista dagen ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0