17 JUNI 2011 - Mina slutbetyg för 9:an (Eriksdalskolan)



Bild = VG
Engelska = VG
Hemkunskap = G
Idrott = G
Matte = G
Spanska = VG
Musik = G
Biologi = VG
Fysik = VG
Kemi = VG
Geografi = VG
Historia = G
Religion = VG
Samhällskunskap = VG
Slöjd = G
Svenska = VG
Teknik = VG

Slutsats : 11 VG & 6 G av 17 ämnen.
Jag är otroligt nöjd med mig själv. Höjde mina betyg i 5 ämnen = Kemi,fysik,teknik,bild & geografi.
Har 220 poäng & stor chans att komma in på mitt förstaval (Samhäll - Media).
Jätte glad, för jag trodde att det skulle gå skit om jag ska vara helt ärlig..
Och det mest chockande var när våran NO kom & sa till mig att jag höjt mig i fysik & Kemi ?
Blev bara ? WHAAAT ? Haha, super glad :']

Fick även ett stipendium på skolavslutningen (för bästa bosnier?). Jag som föddes i sverige, & har föräldrar som kommer ifrån Kroatien & bosnien.. Haha, rätt kul ;) Men, jag klagar inte (a) Har fått ganska mycket pengar dem senaste dagarna & det blir att köpa en hel del viktiga saker till gymnasiet.

SOMMARLOV ! (Y) (Y)



Kommentarer
Postat av: isabelle

svar: Det är bra det :)

Jodå, jag mår jättebra och allting rullar på som vanligt och nu har vi också äntligen sommarlov :)

Det känns lite tråkigt att lämna klassen men det ska även bli roligt ocj börja gymnasiet.

Juste, jag har kommit in preliminärt på Vård & Omsorg, är superglad ! :D

Jo det är ett tag sen vi pratade men det ska vi ändra på för jag vill ju veta hur det går för dej nuförtiden haha ;)

Och om en vecka ungefär är jag på väg till Kroatien, ska bli så himla skönt med sol och bad :D

Hur mår du förresten ? Har det hänt något speciellt på senaste tiden ?

Vad ska du göra denna sommaren ?

Läste att du skulle börja skriva någon bok elr vad det var, låter spännande ;)

Hoppas du får ett härligt sommarlov, puss & kram issa :) <3

2011-06-20 @ 14:55:29
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0