23 JUNI 2011 - [IDAG FYLLER JAG 16! ♥]



Min morgon började som vanligt. Jag vaknade tidigt & åt frukost. Gick sedan ut med Selma & efter det har jag tränat & duschat + gjort mig i ordning för dagen. Fast idag är det ju inte en vanlig dag. För idag fyller jag 16 år & det gör man ju inte varje dag heller (Y) Drömmde även en konstig dröm inatt. Drömmde att jag,min före detta klass (Eriksdal) & ett flertal andra personer skulle hoppa ner från en bro ? O__o Det var jätte högt & nere så fanns det vatten, djupt som bara den. Fast alla tyckte det var kul & när man sedan hoppade,  simmade man till gytjebadet ? Vad i..? Hm.. fråga mig inte, men jag har konstiga drömmar..


OM MIG :


Jag heter Ajka Redzic & är 16 år. Jag föddes i Skövde 1995 den 23 juni & det var på midsommar. Nästa år blir det midsommar på min dag (tror jag?). Mitt stjärntecken är kräfta. Jag har 1 fågel (Rosenhuvad dvärgpapegoja som heter Kico & en Tibetanskspaniel som heter Selma. Är en smula blyg mot nya människor, men när jag väl lärt känna någon är jag en pratkvarn ;) Jag älskar natten,månen,skogen,skräckfilmer,övernaturliga varelser,att skriva,berätta,drömma & såklart fotografera.

Något jag drömmer om är att åka till Transylvanien,hoppa bungyjump & campa i en skog (annat land). Jag är också ganska romantisk av mig, även om jag inte visar den sidan av mig själv knappt. Älskar tanken på att gå längs stranden vid en solndgång eller sitta på en äng i skogen & titta på fullmånen. Padla kanot i månens sken hade jag också velat göra.

Det jag är mest rädd för är att jag inte ska klara av saker i livet. Det kan vara vad som helst. Att bli lämnad ensam är nog en stor rädsla. Eller att inte hitta the one.

Jag gillar att bada,sjunga & dansa. När jag var mindre började jag rida, men sedan försvann intresset för ridning. Även fast jag fortfarande älskar hästar. Jag ångrar att jag inte började med balett när jag var mindre. För det är fint & man får otroligt bra balans & vighet av att dansa det. Något jag skulle vilja prova är att dansa balett. Hade varit kul & testa liksom.

Jag vill bo i ett hus/slott. För det är såååå mycket fantastiskare än lägenhet :']

The Vampire Diaries på TV6 är min favoritserie + Bones (Y)

Finns även massa andra saker om mig, men jag berättar inte allt ^^,





Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis på dig Ajka! :D

hoppas du får en fin födelsedag, och en underbar midsommar imorgon! :D / kram emma.

2011-06-23 @ 14:54:55
URL: http://iwillneverletyoufall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0