14 MARS 2011 - Min långhelg lider mot sitt slut..



Tjenixen ! Det är måndag eftermiddag & idag hade vi studiedag. Dock börjar skolan imorgon igen & jag känner på mig att det kommer kännas som måndag istället, haha! Nåja, man vänjer sig. Helgen + måndagen har varit rätt okej. Tyckte att söndagen & den här måndagen inte var så jätte roliga. Men det kan ju inte vara kul jämt, tyvärr. Vad är det jag har gjort då? Om jag ska sammanfatta min helg kortfattat så blir det nog : vampiere diaries,musik,melodifestivalen & ERIC SAADE,träning,träning & ÅTER träning + plugg av ämnet kemi = nationella i kemi på onsdag ;o. Har tränat & tränat & försöker få mina dagar att vara så aktiva som möjligt :) Går rätt bra. Har dessutom fått träningsvärk i hela kroppen. Kan knappt sitta ner heller O.o Ont som bara den. Fast då vet man att man gjort ett bra jobb. Ska även ta ett avkopplande bad snart. Behöver ha någon liten avslappning så mina ben kan få andas ut, ahah x'd Nej men seriöst träningsvärk är skitjobbigt. Känns som att man är helt död i kroppen...

Så, det är nog det mesta som hänt under dom här dagarna. Inget speciellt direkt. Önskar att jag kunde känna sommaren. Vill ha sol & värme, ja tack !


FOTO : Ajka Redzic (jag)
Redigering: jag




Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack det samma, du fotar verkligen jättefina bilder! :)

2011-03-14 @ 17:12:54
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0