19 MARS 2011 - Don't get away



Jag är trött på att alla som trycker ner andra för att dom inte har något bättre för sig.
Trött på att se andra lida.
Varför kan inte alla bara försöka komma överens & låta den här världen bli bättre?
Visst, alla kan inte vara bästa vänner.
Men, man kan ju åtminstone respektera varandra.
Det tycker jag i alla fall.

Ibland så känns livet extra jobbigt & det känns som att det aldrig blir bättre.
Men det gör det ju.
I alla fall för en stund & sen blir det problem & svackor igen.
Jag antar att livet går upp & ner hela tiden.
Och det är något man måste acceptera & kämpa sig igenom.

Allra helst vill jag bara ha sommarlov.
Värme,sol,bad,sovmorgon,träning,musik, FOTOdagar i mängder,jordgubbar osv..
Det är något jag längtar efter.
Och det är ju inte så långt borta egentligen..
Gäller bara att bita ihop & kämpa på :)

En annan sak är att jag ibland undrar.
Finns han?
Eller är det bara något alla säger, som en klen tröst för att inte gå vidare på ämnet?
Vad vet jag?
För när man frågat så har det alltid varit poestiva svar.
Tänk om det inte är posetivt för mig/den personen?
Är det inte bättre & få reda på sanningen, istället?

Fast som sagt, för eller senare så får jag mitt svar.



Vilket konstigt inlägg det blev :o Fast ville skriva lite känslor osv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0