2 MARS 2011 - Och så var den här dagen snart slut.



God kväll ! Eller vad man ska säga. Idag har det varit en rätt okej dag. Kanske lite seg på vissa ställen, men okej. Hade utvecklingssamtal idag & det gick bra. Har chans att höja mig i fysik,teknik till ett VG. Och jag måste kämpa på & vara mer muntlig (alla lärare säger att jag ska prata mer). Men då får jag ta & göra det då. Och sen har jag skrivit att jag ska redovisa ett arbete inför grupp. Vilket kommer vara jobbigt, då jag inte är så jätte glad & redovisa inför grupp. Och även hålla en idrottslektion. Jätte kul? Känns som att jag testas inför många svåra saker som jag hatar ;o Men sånt är livet. Har även renskrivit lite saker på min svenska uppsats. Har några papper till att renskriva & sen skriva & sen är jag klar :) Har även läst igenom engelska läxan som vi har tills på fredag. Måste lära mig historien utantill då jag ska prata om den inför en liten grupp.

En jobbig sak är att jag har ont i huvudet & känner mig helt död efter den här dagen. Men ska vila mig lite nu. Och sen är det torsdag imorgon. Då slutar vi 14.10 (Y)


Finns det något som ni tycker är jobbigt men som ni ändå måste göra?





Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Åh tack, vad kul att höra! :D

2011-03-03 @ 13:02:19
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: sandra

tack, detsamma du :)

2011-03-03 @ 13:18:24
URL: http://sandraanderson.blogg.se/
Postat av: supersofie!

Men hallå där. Hur är det med dig? (: Vi har ju saknat dig i skolan. Om du kommer på måndag så kommer vi att skicka in klasströjorna, när du skrivit ditt namn :)

2011-03-04 @ 17:45:02
URL: http://sjj0.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0