20 MARS 2011 - GRÖNT är underbart..




..


Vilken jobbig & tråkig helg. Tänk att allt egentligen börjar bli bättre? Eller ja, i alla fall på ett sätt. Visserligen har jag fått stå ut med problem som jag helt enkelt var tvungen att kämpa mig igenom. Och det stämmer faktiskt det där ! För ju mer problem/skit & sånt som händer i ens liv & hur många ggr man lyckas klara sig igenom det & kämpa vidare så blir man starkare & klarar mer som person. För om jag ska vara helt ärlig så blev jag ju sårad i lördags. Men varför gå runt & deppa över sånt? Bättre & vara glad istället. Tack vare värmen & solskenet idag så kändes det underbart (Y) Finns saker som jag fortfarande tycker är jobbiga & som jag fortfarande behöver ta itu med. Men det fixar sig en dag.

Om det är meningen att det händer, ja då händer det ju !

Vilket konstigt inlägg :o Nej men jag har nog haft en rätt lugn,tråkig & jobbig helg. Och imorgon är det skola igen. Rätt kul ändå. Känns som att helgerna börjar bli väldigt boring &  iritterande av någon anledning..

Snart lägger jag upp ett inlägg med något spännande ;)



Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: varsegod :)

tack så mycket, ja det måste den göra ! <3

fin bild själv förresten ;)

2011-03-20 @ 18:06:17
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0