22 MARS 2011 - Vad konstigt det kan bli.



Dagen har varit rätt okej. Dock mådde jag inte super & halsen börjar göra mer ont nu. Vilket är ganska jobbigt & iritterande. Känns som att jag håller på & bli sjuk & det vill jag helst inte bli nu. Men, sånt är livet. I alla fall så fick vi våra klasströjer idag på tekniken :) Det sjuka är att ALLA i min klass förutom jag fick ganska så ljusblå färg på sina tröjor. Jag fick något åt det mörkljusblåa hållet? Konstigt ? Fast det kan ju vara flera anledningar. Jag valde storlek S & de flesta tog M,L,XL. Så det kanske inte fanns riktigt den färgen i S? På ett sätt ångrar jag lite att jag inte valde större storlek. Den är ju inte liten elr så. Men jag skulle kunna haft den längre i livet om jag valt t.ex M ;/ Fast det går inte att ångra. Gjort är gjort som sagt.

Och ja, dagarna flyter på som vanligt. 53 skoldagar kvar (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0