23 MARS 2011 - Sjukling.



Vilken dålig start på onsdagen. Mår pyton. Halsen känns helt konstig. Ont & känns instängt ;s Svårt & förklara. Mår även illa när jag dricker vatten. Och kallt vatten sägs funka. Men det känns inge vidare. Trött,fryser & känner mig jätte seg & lite illamående. Så det blir nog att vila idag för mig :/ Ingen träning, ingenting. Jag HATAR att vara sjuk. Varför just nu av alla dagar i ens liv? Detta är defintift inte en bra period att bli sjuk. Fast har jag tur går det nog över snart *hoppas*..

Nej men nu ska jag gå & lägga mig & vila, orkar inte ..blää

:(





Kommentarer
Postat av: isabelle

Krya på dig gumman ! :) <3

2011-03-23 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0