27 MARS 2011 - Foto promenad ~ Aspö gården



En söndag som förövrigt började hemskt. Men senare under dagen blev det bättre. Tur är ju det :) I alla fall så var jag ute på en lååång foto promenad. Mamma & Selma hängde med. Vi var ute totallt i nästan 3 timmar ! Och det gott folk är underbart. Vi gick i skogen vid Aspö gården. Aspö gården är en ridskola som jag red på när jag var liten. Ca 3-5 år. Det är väldigt länge sen & jag kände knappt igen någonting. Men vissa minesbilder dök upp. Sen gick vi runt i skogen & tittae på våran gamla sommarstuga som vi sålde när vi flyttade från Skövde. Och nu när man flyttat tillbaka så känns det tråkigt att veta att den lilla stugan inte är ens egna längre :( Nej, men man tänker inte så sånt förrens man gör ett återbesök & tänker på det förflutna. Om ni hänger med om vad jag pratar om ?

Fotade som sagt ganska mycket. Vi såg även eett råddjur. Men den var för snabb & jag kunde inte fota :/ Fast sånt är livet. Dom är ju ganska skygga & snabba. Istället så blev det bilder på landskapet,Selma & små pippi fåglar.

FOTO : JAG ©




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0