31 MARS 2011 - Studiedagen avklarad! (Y)



Pust, vilken dag det har varit. Först blev det att gå till den tandläkaren som har hand om tandställning ? x'd Eller vad man nu säger. Och då skulle dom spänna tandställningen igen. Av någon anledning känns det som att jag gör det hela tiden, fast det går typ 5-6 veckor ? Antagligen så går tiden ganska fort. Och idag har jag renskrivit lite papper på svenska uppsatsen,gjort klart svensk-bilduppgiften & pluggat spanska :) Igår gjorde jag klart matte läxan + engelskan så jag behövde inte göra det idag. Smart jag är ? På måndag ska jag lämna in matte läxan & jag har ingen aning om jag gjort rätt på alla tal. Varför har matten gått & blivit svår igen ? :( Måste be mer om hjälp nu.

Imorgon är det antagligen NO nationella labb för mig i Kemi & jag är lite nervös inför det. Hoppas det går bra. Sedan vet jag inte om vi har spanska läxan/förhöret imorgon? Även fast jag pluggat till det, hoppas jag inte det är tills imorgon. För då kan man ju lära sig ännu mer & verkligen kunna det :)

Nej, men nu ska jag plugga lite till på spanskan. Ha det bra !


FOTO : JAG ©




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0