6 MARS 2011 - När inget spelar någon roll.



När allt känns meningslöst & man bara vill ge upp, så är det då det verkligen gäller att kämpa & ge allt!

Jag borde ha det i tanken varje gång jag hamnar i en ond cirkel. Förörvirgt så har min helg inte varit den bästa. Och jag har nog mest suttit & känt att allt varit åt skogen. Tur nog så börjar det åtminstone bli lite.. bättre just nu. *hoppas jag*

Tänkte ta ett bad & plugga samtidigt. Känner att jag behöver slappna av lite. Det kanske går bättre & plugga då?
Får hoppas på det då vi har prov på tisdag. :( Nej nu får jag inte känna mig pressad igen. Vilket lätt händer hela tiden.

Men i alla fall så är det skola imorgon. Får kämpa mig igenom det. Måste tänka mer posetivt nu & inte lägga av nu. Det är ju ändå bara 64 skoldagar kvar till sommarlovet ! Woohoo! Egentligen är det inte alls lång tid om man tänker efter ?

Så ja, jag måste se det från den ljusa sidan. Annars lär det ju inte gå framåt. Alla har vi svackor & jobbiga stunder i livet. Men man måste ju klara sig igenom dom också. Det är ju som tester i livet. Klarar man dom så antar jag att man känner sig starkare & lyckligare inombords :)

Och ja vad mer ska man skriva? Vet inte riktigt hur det blir med bloggningen, tyvärr. Skriver lite då & då för att det kan vara kul & veta vad man gjort sen (efter några år). När jag har mer inspiration så kommer fler intressanta inlägg, jag lovar !

Hoppas ni har det gött :)




Kommentarer
Postat av: ' i s a b e l l a e r i k s s o n ♥

har en tävling på min blogg där du kan vinna en inbjudan till bloggsvar , var gärna med och tävla ! :)

2011-03-06 @ 17:27:54
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0