8 MARS 2011 - Låt oss säga att jag älskar solen !



Haha, vilken rubrik asså x'd Men stämmer så bra. Utan sol så är jag bara massa depp & sur. När det är soligt väder brukar jag må rätt okej & en posetiv energi finns inom mig. Det är sånna här dagar som jag vill ha flera av. Även fast spanskan inte var den bästa lektionen & jag inte var så glad så kändes det underbart att sluta skolan & sen komma hem. För det första jag gjorde var : att äta ett litet mellanmål : yougurt med musil (i en sån där liten förpackning) och sen sprang jag en liten runda utan att stanna. Kändes som att mina ben skulle av när jag tillslut stannande. Men så är det alltid om man inte sprungit på länge. Men från & med dagens spring tur så kommer jag springa min lilla runda varje dag. Tills jag känner att jag inte längre dör av att springa den så kommer jag att göra en ännu längre runda (Y) Och så kommer jag styrketräna varje dag morgon & efter att jag sprungit. Känner mig taggad inför detta :)

Och juste idag så hade vi teknik prov. Gick okej, IG tror jag inte att jag direkt får.
Har även pluggat till matte provet som är på torsdag & gjort lite utav engelska läxan som är tills på fredag. Ska även göra lite spanska. Och så är det med denna dag ;)

Nej men det var nog allt, hoppas ni har en bra dag & att det är sol hos er :)

På tal om allt & ingenting.. När brukar eran dag vara BÄST & när känner du dig posetiv/glad ?






Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: tack så mke, jätteroligt att höra :)

2011-03-09 @ 18:12:39
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0