10 MAJ 2011 - Varför ? :/



Buhu för att det känns som att jag inte hunnit göra allt jag ville idag, pga att jag var tvungen att åka till KSS :'( Bajs på EKG:n som jag måste ha på mig 24 h & för att jag är skit nervös inför 2 saker.. Känns som att jag klagar, men alla problem bara kom på en & samma gång :o Gillar egentligen inte att klaga.. Men den här dagen har varit för jobbig vissa stunder..

Varför är jag så förbaskat nervös varje gång jag ser dig ? Skit jobbigt.. Vill säga en sak till dig, men vågar inte & det skrämmer mig vad du svarar om jag frågar '/

I ....

Dem 3 orden är svåra att säga ibland.

Men iaf, nu ska jag ta & lyssna på musik, sedan plugga matte & hoppas på det bästa för NP imorgon.. !

FOTO : JAG ©





Kommentarer
Postat av: Nathalie ^^

Ring mig vill prata

2011-05-11 @ 14:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0