15 MAJ 2011 - Kan inte fortsätta såhär..



Det går inte. Jag är trött på alla dessa känslor som griper tag & det känns som att jag kvävs. Samtidigt fattar jag att jag hamnat i en riktigt jobbig situation. Problemet är hur jag ska lösa den. Men, jag antar att det är bättre att säga vad jag tänker & känner innan det hela blir värre. Mycket värre.. Fast det känns ändå hemskt & det kommer inte bli det minsta lätt.

Fast, kanske är det bara konstiga tankar ? Nej.. det verkar det inte vara. Jag vet att det inte är rätt. För djupt inom mig mår jag inte bra av det här, bättre att få ett slut på allting, eller ? Ta tjuren vid hornen & bara göra det, som man brukar säga..

Det är helt sjukt vilken jobbig vecka & helg det varit.

I'm sorry, but you just make me suffocasted, and I can't live on a pressure like this..
It makes me really sad, but what should I do ?
It feels like I'm captured in a box, with no way out and only pressure..

I wan't to be free again ! Maybe I did a big, and wrong choice ?
Or maybe I'm just afraid ?
Why do I have this wierd thoughts ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0