19 MAJ 2011 - What road should I choose ?



Det gick upp för mig nu att du är den enda jag faktiskt vill ha..
Att du är den enda personen som funnits i mina tankar & drömmar så länge..
I 3 år har jag hoppats,drömt & önskat att du fanns, var här..
Att det inte bara var en dröm, en önskning, utan att du verkligen finns.
Men nu, vet jag inte vad jag ska göra..
Ska det fortsätta såhär ?
Ska jag drömma & önska flera år framåt..?
Kommer jag ens i slutändan att klara av det..?
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag hatar att inte veta..
Att känna den här saknaden är sjuk..
Det finns ju ingen chans att du ens kan existera eller ?

Fast det är som en person sa : "När vi människor inte vet någonting, börjar vi bara fantisera & tro en massa saker.."
Det citatet är sant. Och det gör ont lite av det..
Jag vill fortfarande hoppas, tro att vi någon gång i livet träffas..


Det känns dock som att jag börjar tvivla på detta.
Det var så länge sedan den dagen då jag såg dig på den bilden..
Min enda chans till bevis, att jag inte var galen, att jag inte bara drömde, att du fanns !
Raderad! Och allt var borta.. Mardrömen jag aldrig glömmer. Dock var detta verklighet & jag förlorade..
Mitt hopp om att du var där.
Jag såg dig, jag kommer ihåg bilden så klart, att jag nästan skulle kunna rita upp den.
Det gör ont i mig när jag tänker på den dagen.
Allt jag vill är att detta inte ska vara en massa drömmar & önskningar.

Jag skulle göra allt, bara för att få prata med dig, se dig en gång till...

Dock är det nog en omöjlig önskan..och jag antar att jag måste inse detta för eller senare.. ?
Men jag kan inte ! '/ Kan inte radera dig från mitt hjärta, aldrig



Kommentarer
Postat av: sofiejohansson

Hej, hur är det med dig? :) Du vet att du kan prata med mig om känner för det, jag skulle inte prata vidare. :)

2011-05-20 @ 18:38:13
URL: http://sjj0.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0