25 MAJ 2011 - Lägger inte ner tid på..



Förlåt för super dålig uppdatering :'o Men.. har faktiskt haft annat & tänka på + att jag inte känt någon lust för att blogga. Har inget & skriva om & när jag får en idé, orkar jag ändå inte lägga ner tid. Skolan & annat tar tid just nu. Det är nämligen 15 skoldagar (9 vanliga skoldagar) & en hel del som måste göras. Vi håller nämligen på med 2 uppsatser just nu. SO:n & NO:n. På So:n går det ganska bra & jag har bara några saker kvar & skriva. Dock har vi precis börjat med No uppsatsen. Och jag fattar absolut ingenting av vad kursplanen säger :s Det man ska ha med på sin uppsats är skrivet så jag inte fattar ett smack. Fast aja, det får gå som det går. Deadlinen för de båda uppsatserna är 7-8 juni. Känns sådär. Kommer nog vara tvungen att stressa en hel del. Mycket som ska göras & hinnas med. Plus att det är 2 spanska prov (delar i nationella) kvar. Det muntliga & skriv. Usch, jag verkligen hatar spanska just nu.. I 7:an & början på 8:an var spanska okej & kul. Nu är det SKIT! Det värsta är att jag kommer vara tvungen att ha det i gymnasiet med. KILL ME >.< Kommer ändå inte ens att använda språket, så vad är meningen ?

I alla fall tror jag att det bara är dem 4 sakerna vi har kvar & göra innan sommarlovet ;) Ganska sjukt & underbart om man säger. Fast som man brukar säga. Det sista är alltid pressande & svårast att fixa.


FOTO : JAG ©  (Detta är ingen kvalité bild, men gud vad jag skrattar åt den när jag ser den x'd LOL, Liam & Rasmus, ni är underbara ♥)




Kommentarer
Postat av: isabelle

haha härlig bild ! :P

2011-06-03 @ 20:58:30
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0