5 MAJ 2011 - Butterflies..



Vilken dag, säger jag bara ! Matte NP, gick som det gick. Och jag hoppas att jag åtminstone får G, sedan är jag nöjd. Det var lite svårt.. och det gjorde det inte bättre att det bankade ute (byggarbete) & att andra pratade & gick in ut hela tiden (pga saker). Fast nu är det färdigt & sista NP är nästa vecka på onsdag. Hoppas det går bra.

Idag såg jag även Michaela & Ronja innan de åkte till Sötåsen & jag berättade en hemlis för dem ;) Jisses vad jag dör ! Haha, det här måste nog vara den pinsamaste dagen på flera månader. Men.. gud vad jag har fjärilar i magen ;o

Tror även att jag håller på & bli förälskad i den här personen, fast jag vågar inget säga & det känns som att jag spricker snart. Jobbigt & hålla det inom sig.. Fast han är ju helt underbar :') Vet han kanske inte själv, men hans ögon,leende & ja allt. Så vi får se vart det här leder någonstans *hope it ends in a good way*.

Imorgon är det även fredag & sedan helg. LÄÄÄNGTAR (Y) Fast det blir ju ändå att plugga spanska i helgen. Vi har spanska läxa tills på tisdag & prov på fredag. Jobbigt, men sånt är livet.


En låt som passar in ganska bra just nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0